جیتک GITECH چیست؟

۱۸ آذر ۱۳۹۸
زمان مورد نیاز برای مطالعه: ۳ دقیقه

جیتک GITECH چیست؟

برند جیتک تولید کننده قطعات اصلی لوازم خانگی است که این روزها توسط شرکت تامین پلاس وارد بازار شده است. برند جیتک تولید قطعات یدکی محصولات خانگی را مثل کمپرسور با کیفیت یخچال را در تابستان سال 1401 آغاز کرده است.

با توجه به چشم انداز ترسیم شده برای برند جیتک، فعالیت این برند منحصر به کمپرسورهای یخچالی نبوده و پس از تکمیل تحقیقات بازار در آینده نزدیک، سایر محصولات برند جیتک از جمله کمپرسورهای کولری جیتک به بازار عرضه خواهند شد.

مزایای محصولات جیتک چیست؟

برند جیتک با نگاه اشتغال زایی و پاسخ به نیاز بازار قطعات یدکی محصولات خانگی، اولین محصول خود را که کمپرسورهای یخچال است روانه بازار کرده است.
در حال حاضر کمپرسورهای تمام مس جیتک در ظرفیت های 3/1، +4/1، 4/1 و 5/1  با  COP های متنوع به بازار ایران عرضه شده است که با توجه به رشد روز افزون تقاضا برای ظرفیت های مختلف آن بزودی ظرفیت های دیگر برند جیتک به سبد کالایی این برند اضافه خواهند شد.

از جمله مزایای خاص و مهم خرید از محصولات برند جیتک:

  1. دارای تیم فنی مجرب.

ابتدا کاملا قطعات از بعد فنی بررسی و سپس اقدام به خرید خواهد شد که همین امر موجب حس اطمینان از خرید و سلامت فنی قطعات را برای مشتریان در برخواهد داشت.

  1. کمپرسورهای یخچال برند جیتک در اکثر برندهای یخچال‌های موجود در بازار قابل استفاده است و ظرفیت های مورد نیاز بازار را دارا می‌باشد. اما در نظر داشته باشید شارژ گاز کمپرسور یخچال پس از تعویض کمپرسور می‌بایست از سوی کارشناس ماهر انجام شود.
  1. گارانتی، کیفیت بالا و قیمت رقابتی از جمله مزایای چشمگیر محصولات این برند است.
درنتیجه تعمیرکاران و خریداران عزیز باتوجه به وضع موجود بازار، تحریم‌ها و نبود جنس درجه یک و با کیفیت دیگر نگران تامین کمپرسورهای مرغوب نباشند.
  1. حمایت از تولید داخل، یکی از اهداف بزرگ برند جی‌تک است که باتوجه به تحریم‌ها، توانسته با به کارگیری مرغوب‌ترین و باکیفیت‌ترین قطعات، علاوه بر تولید کمپرسورهای حرفه‌ای، از تولیدات داخلی قابل رقابت با محصولات خارجی نیز حمایت کند.
  2. نیاز روز افزون بازار به قطعات فنی و اصلی مرغوب، باکیفیت لوازم خانگی
  1. با خدمات پس از فروش محصولات جی تک، خریداران عزیز ریسک کمتری برای خرید دارند. زیرا درصورت بروز هر گونه سوال و مشکلی مشاوران جیتک پاسخگو هستند.
     

    زمان گارانتی محصولات جیتک چقدر است؟

    محصولات جیتک که به زودی سبد محصولات خود را در زمینه قطعات اصلی لوازم خانگی تکمیل و عرضه میکند دارای 12 ماه ضمانت و گارانتی است. همین امر سبب میشود که باتوجه به این مزایا و خدمات پس از فروش، درنتیجه تعمیرکاران و خریداران برای خرید، نگرانی نداشته باشند زیرا در صورت بروز هرگونه مشکلی به صورت مشاوران و کارشناسان محصول آماده ارائه خدمات و راهنمایی هستند.

    محصولات برند جی تک را با اطمینان خاطر خریداری کنید

    با توجه به ضعف شبکه تولید داخلی، انبارش و توزیع قطعات لوازم خانگی و تصویری و با هدف ارائه پاسخ مناسب به نیازهای متنوع و درخواست های روز افزون مشتریان بازار قطعات لوازم خانگی با خلق یک شبکه تامین و توزیع قطعات یدکی محصولات خانگی گامی موثر را در جهت کمک به اقتصاد خانوار ایرانیان بردارد.

    در این راستا برای همکاری و تجارت با تولید کنندگان مطرح خارجی و داخلی قطعات لوازم خانگی همواره تلاش دارد تا در کنار عرضه انحصاری محصولات با برند جیتک، بتواند با تامین و توزیع سایر قطعات یدکی برندهای مطرح لوازم خانگی، سبد محصولی متنوعی از قطعات با کیفیت لوازم خانگی را برای مشتریان محترم در سطح بازار داخل ایران فراهم کند.

نظرات کاربران

نظرات شما به کاربران دیگر کمک می‌کند تا با اطمینان بیشتری از محتویات این بخش استفاده کنند.